علاوه بر این، پیشینه کودک و عوامل مدرسه برای موفقیت های یادگیری مهم هستند، اما شواهد محدودی در مورد نقش آنها در زمینه های ASM برای تأثیرگذاری بر این نگهداری طلا در فویل آلومینیوم نتایج وجود دارد.
در حقیقت، بحثی در ادبیات وجود دارد که کدام عوامل برای موفقیتهای یادگیری کودکان در میان خانواده، مدرسه و مکان مهمتر هستند.
در بسیاری از کشورها، آموزش به صورت محلی ارائه می شود، بنابراین برای سیاست گذاری به شواهد محلی نیاز است.
به نظر می رسد بورکینافاسو به دلیل رونق اخیر استخراج طلا، یک مورد ایده آل برای بررسی تأثیر ASM بر یادگیری باشد. این رونق باعث شد.
این کشور با تولید 59.3 تن در سال 2018 به یکی از 20 تولیدکننده برتر طلا نگهداری زیتون برای مدت طولانی در جهان و پنجمین تولیدکننده طلا در جهان تبدیل شود طلا در حال حاضر اولین محصول صادراتی بورکینابه از نظر نسبت است.
دولت کنترل می کند و مجوزهای بهره برداری برای استخراج معادن را می دهد، اما هنوز نمی تواند این بخش را به درستی کنترل کند.
در نتیجه، بسیاری نقره فروشی اصفهان از معادن در مقیاس کوچک “غیرقانونی” کار می کنند، قوانین معدن را رعایت نمی کنند و کودکان را درگیر می کنند.
این و سایر عوامل مانند شکاف های اجرای قانون کار کودکان، همگی با یکدیگر ترکیب می شوند و پیامدهای منفی برای تحصیل و دستاوردهای یادگیری در کشور دارند.
به این ترتیب، بورکینافاسو فرصتی عالی برای بررسی ارتباط بین ASM و دستاوردهای یادگیری و بررسی چگونگی ارتباط این ارتباط با عوامل سطح مدرسه (معلم و مدیر) و سطح کودک (سلامت و کار) فراهم نقاشی با رنگ روغن میکند.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.