یک تی شرت بیانیه از JERKS.
یک تی شرت بیانیه از JERKS. عکس: جرکس
NJ Stevenson، متصدی مد و مدرس در کالج مد لندن، میگوید: «اغلب آنها را در پمپ بنزینها میدادند یا به کارمندان میدادند زیرا تولیدشان بسیار ارزان بود. «آنها تقریباً برای هر چیزی ظاهر می شدند – فروشندگان آنها را داشتند، تبلیغات شیر، کمپین های سیاسی. برای همه چیز تی شرت های شعاری وجود داشت.»
پویس فکر میکند که این چیزی است که آنها را جالب میکند: «اینها زندگی خود را بهعنوان سهام تولید انبوه آغاز کردند و به اقلام منحصربهفردی با اصالت واقعی تبدیل شدند».
با این حال، این نگرانی وجود دارد که بازیگران خردهفروشی بزرگ مانند Primark که اخیراً بخش جدیدی از تیشرت زنانه ترک را در فروشگاههای بیرمنگام و منچستر راهاندازی کرده است، و Superdry به زودی این بازار را در انحصار خود درآورند زیرا میتوانند حجم زیادی از آن را بخرند، که معاملهگران کوچک به سادگی نمیتوانند. انجام دادن.
پاسکال ماتیاس، که مدرس مد در دانشگاه ساوتهمپتون است، فکر میکند که احتمالاً شاهد این هستیم که فروشگاههای خیابانهای مرتفع از این روند جهش میکنند، به خصوص که در بین Gen Z و Gen Alpha محبوب هستند. یک تی شرت شعار قدیمی یک حس هویت دارد و برندها در حال انتخاب آن هستند.
بنابراین چگونه باید به آنها استایل بدهید، و آیا مهم است که آنها چه می گویند؟ جی مک کاولی بوستد، مدرس مطالعات فرهنگی و تاریخی در کالج مد لندن، فکر میکند که مد وینتیج کنایهآمیز کار میکند، زیرا اندکی زشت یا ناخوشایند است: «اگر بتوانید آن را بپوشید و در آن جذاب به نظر برسید، دو برابر باحال هستید. شما به مردم نشان می دهید که می دانید.»
امی هولدن-براون استایلیست می گوید که باید شعارها را تمیز نگه دارد. من تعداد زیادی دارم اما با تعداد زیادی از نوازندگان جوان کار می کنم و آنها اصلاً موزیسین های بی ادب را نمی پوشند.»
در پورتوبلو، برعکس است. بروتون میگوید: «از تجربه من هر چه گستاختر باشد، بهتر است. “تا زمانی که التهاب زا نباشد.”
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.